Zábava zo slnka a servisnej triedy So-Cal

, bola to mimoriadna cesta do štátov, ale rovnako ako všetky dobré veci sa to týka konca. Na poslednú časť tejto cesty sme späť v slnečnom San Diegu, aby sme videli našich priateľov a dostali posledný dobrý hit mexického jedla skôr, ako sa vrátime späť do Sydney.

Náš čas v štátoch bol taký dobrý, počnúc našim pristátím v LA a žijúcim v prvých dňoch. Potom sme odleteli do Kansas City, Missouri za grilovanie šialenstva a nejakú skutočnú pohostinnosť v Stredozápade.

Potom sme odcestovali do Chicaga, aby sme preskúmali oveľa viac veterného mesta a zasiahli niektoré z najlepších kúskov môjho obľúbeného mesta.

Nemáme dlho v San Diegu, ale ako obvykle, zabalíme ho. Boli sme tu mnohokrát a milujeme bezstarostnú atmosféru, najlepšie počasie, úžasné jedlo a samozrejme sa stretávame s našimi kamarátmi, ktorí sa presťahoval sa sem pred rokmi.

Tento výlet do SD, preskúmame nový hotel, pozrime sa na trh s malými talianskymi poľnohospodármi a niektoré pivovary a reštaurácie, potom chytím Surfliner Train the Coast do LAX a krásneho salóniku servisnej triedy Polaris, ktorú spoločnosť United Airlines otvorila.

Dúfame, že sa vám v tomto vydaní tešíte.

Na zdravie – Jim a Christina XX

Je úžasné byť späť v San Diegu. A keď vidíme našich priateľov, ktorí sa sem presťahovali asi pred 11 rokmi, vždy robí náš čas v tomto krásnom meste ešte lepším.

Boli sme tu veľa krát, ale nikdy sa to nudí. Nie je nič také ako vidieť tieto slávne dlane, ktoré tu lemujú cesty.

Zostávame v hoteli blízko miesta našich priateľov – Hotel Hotel San Diego.

Pstupnosť je dobre umiestnená na pokojnom pobyte v blízkosti mesta a vedľa golfového ihriska, ktorá sa dá z diaľnice dostatočne zďaleka, nie je dostatočne blízko, a vedľa golfového ihriska, aby sa ubezpečil pokoj od susedov. vidieť.

Bar a jedáleň, ktorý je tiež raňajkovým bufetom, je pohodlný a je tu veľa parkovania. Ak ste vo svojom golfe, je tu dokonca aj ideálny kurz.

Časť Motel Part Hotel Hacienda, Hotel Hotel San Diego je trochu eklektický, ale starý škola.

Na dvoch úrovniach obklopujúcich lagúnový bazén so svojím samostatným vírivkom, miestnosti smerujúce dovnútra sú ošetrené najlepšou funkciou psovody.

Naša izba na prízemí bola len chvíľkou prechádzky k okraju bazéna, zatienená palmami, normálnym z kalifornského motelu v štýle 40. rokov, ktorý vidíte na miestach ako Ace v Palm Springs, štandard v západnom Hollywoode a bližšie k domovu Hotely ako Halcyon House v severnom Novom Južnom Walese a samozrejme bannisters v Mollymook, NSW.

Hostia majú však tendenciu robiť si beeline pre denné kúpele a na tejto strane bazéna, takže ak je vaša izba na tejto strane, očakávajte, že bude súčasťou konverzácie každého, či sa vám páči alebo nie.

Hotel je tiež domovom spoločnosti prenájmu automobilov s možno najnižšími cenami v meste. K dispozícii je dokonca aj kancelária lístkov, kde môžete vyriešiť hudbu a športové podujatia, vstupenky na zoo a dokonca aj jazdy vrtuľníkom.

Je tu niečo o mieste, ktoré pracuje s tým, čo má. A hoci miestnosti môžu byť podľa moderných štandardov trochu malé, kúpeľne a styling sú datované, psovody San Diego sa cítia … zdravé. A ak sa snažíte nájsť pozornosť na detaily a zariadenia, toto miesto je všetko vaše.

Porty USB sú v každej miestnosti (dokonca aj na nočnom budíku, ako aj v stene), ústami a zubnými kefkami v sprchovacej miestnosti a kávovarom v minibari.

Hostia majú však tendenciu robiť si beeline pre denné kúpele a na tejto strane bazéna, takže ak je vaša izba na tejto strane, očakávajte, že sa stane súčasťou konverzácie každého.

Je zrejmé, že hotel tvrdo pracuje v stávke prístupnosti. Ľahko prístupné izby na prízemí, dostatok grips, ľahké incline rampy a dokonca aj vzdialené prístupové stoličky na navijakoch k životným ľuďom v bazéne a z bazéna a kúpeľov.

Zostavili sme toto krátke návodové video z Hotelu Hotel San Diego, aby sme vám poskytli lepšiu predstavu, aké to je.

Kliknite sem a namiesto toho si užite Vid na YouTube.

Dostaneme sa do malého Talianska v San Diegu. Toto predmestie sa tak veľmi rozvíjala, že sme tu boli posledné. Bolo to už populárne, ale teraz je atmosféra mladá a živá, takže veľa ďalších miest na potešenie lemuje ulice.

Býval to len občasný bar alebo reštaurácia rozptýlené okolo. Teraz sú všade. Je to výborné.

Ale dnes sú ulice okolo Malého Talianska ešte rušnejšie – trh poľnohospodárov je v meste. Trh, ktorý prevzala väčšinu Indie Street, má fantastickú škálu potravín a tovaru na predaj.

Berieme si čas a túlame po tom, aby sme všetko skontrolovali.

Ovocie tu vyzerá tak dobre a je tiež dobre cenené, ale je to Mozambican Piri Piri Chicken, ktoré ideme. Berúc do úvahy, že náš výlet do Južnej Afriky nám ukázal svetlo tohto chutného jedla, vždy sme na ňom.

Je tu tiež indický stánok, ktorý predáva najväčšiu Samosu, akú sme kedy videli. Zdieľame jeden medzi nami – je to veľkosť mojej hlavy – a uvedomujeme si, že pravdepodobne mUST uložil nejaký priestor pre iné veci. Sme príliš plné na to, aby sme teraz vyskúšali čokoľvek iné!

Je čas na občerstvenie, takže ideme do Ballast Point Brewing. Tento pivovar je základom San Diega a predáva každé z jeho pív z tohto mesta „Pivinové dvere“.

Christina má let so štyrmi pivámi, kde si vyberiete malé poháre štyroch rôznych pív. Všetci sú dobrí, ale Hellesbock je pre ňu standout.

Chodím všetko s pintou Manta Ray Double IPA. Je čerstvý, chutný a silný (8,5% a IBU 70). Dôrazne odporúčaný varenie, ak ste vo svojom modernom štýle IPA.

Ale potom pôjdeme pár dverí dole do pivovaru a veci skutočne zintenzívňujú zárez.

Sedíme pri bare a prechádzame niekoľkými z ich piva, ale ľahko vynikajúca deň-možno z celého výletu je Bolt’s OG IPA (7,3% a 71 IBU)-hlavná IPA západného pobrežia. Je to len dobrá práca, že nežijem bližšie toto miesto!

Majú tu tiež hamburger s názvom Double Double Double – vďaka čomu je dvojnásobok všetkého – placky, syr a slanina. Vychádza z veľkosti bowlingovej gule! Som v pokušení, ale jednoducho to nemôžem urobiť. To, že Samosa z predchádzajúcej, ma stále má vo svojich spojkách.

Dostaneme sa do nábrežia neďaleko Malého Talianska a pozrime sa na námorné múzeum v San Diegu. Je to celkom v pohode – je tu veľa starých námorných plavidiel, dokonca aj vysoké lode a pár vojenských ponoriek.

Toto je súčasť San Diega, ktorú sme predtým nevideli. Stojí to za návštevu.

Bazén v psovode – najmä keď v okolí nie je nikto iný – je absolútnou blaženosťou. A s jesenným počasím tu v San Diegu, ktoré dodáva toto najlepšie teplo iba v južnej Kalifornii, dáva vám nohy s dobrou knihou číre blaženosť.

Netrvalo dlho, ostatní hostia si všimli príležitosť na nejaké slnko a sekvestovať mier, zatiaľ čo v denných kúpeľoch postriekajú a hrajú hudbu na svojom prenosnom reproduktore. Je to škoda, ale pravdepodobne je čas sa napriek tomu pohnúť.

Medzi pivovarmi a doháňaním našich priateľov sa prepašujeme k jednému z našich starých strašidiel – Fiesta Cantina v Hillcrest. Margarity, ktoré tu robia, sú skvelé a sledovanie ľudí je mimo grafov. Tiež si užívame umelecké dielo na nástennej maľbe dúhovej vlajky – odznaku susedstva.

Na ceste k našim priateľom sa tiež objavíme na ďalšie z našich obľúbených miest La Posta de Acapulco-24-hodinový taco a burrito chatrč na 3. Avenue.

Tacos sú tu obrovské a absolútne chutné … hoci machito burrito je tu neuveriteľné!

Dnes večer sme s našim priateľom v malom Taliansku, aby sme sa pozreli na nočný život tohto neuveriteľne chladného predmestia.

Naša prvá zastávka je v Nolita Hall – prekvapivo v severnej časti Malého Talianska. Tento bar je veľmi cool a má nejaký pocit z piva.

A pretože je ideálny pod letovou cestou lietadiel pristávajúcich na letisku SD, existuje dokonca aj stará značka plánovania školy, ktorá sa mení s detailmi každého letu nad hlavou. Existuje tiež niekoľko vtipných „vtipov otca“ hore pre dobrú mieru.

Pri pití a chatovaní vyberieme občerstvenie. Pizze tu v Nolite sa oplatí ísť.

Margarita je vynikajúca, ale neobvyklým víťazom je pizza Kale, Olive a Artichoke. Naozaj veľmi chutné!

Naša ďalšia zastávka je na veľmi elegantnej výmene Kettner. Je v krásnej starej budove a má senzačný strešný bar a na podlahe nižšie je oveľa štandardnejšia americká reštaurácia.

Christina a ja zdieľame ošípané Mac – dvojča bravčových hamburgerov s veľkými macmi v Bao Bun. Je to úplne chutné!

Toto je taký COO bar. Mohli by sme tu ľahko stráviť celý večer.

Náš posledný deň v USA prišiel a my sa neochotne venujeme vlakovej stanici po meste – Santa Fe.

Som zaneprázdnený loiturom na platforme staníc – proti politikám naznačuje značenie – zatiaľ čo čakáme na náš vlak. O tejto ceste vlakom sme však dosť nadšení.

Je to vlak Surfliner, ktorý beží hore a dole na západnom pobreží a je dobrou voľbou na vyhýbanie sa premávke medzi San Diego a LA.

Zaplatili sme tiež za aktualizáciu triedy služieb, čo naznačuje, že máte zaručené miesto – nie luxus, na ktorom sa môžete spoľahnúť, ak ste v pravidelnom vozíku.

Vstupenka sa dodáva aj so pohárom bieleho vína a občerstvenia. Sme radi, že sme našli všetko v krabici, je skutočne vynikajúce.

Vidíte, prečo sa táto trasa nazýva Surfliner. Skladby prebiehajú ideálne popri pobreží a na miestach, ktoré sa cítia, akoby ste boli na piesku.

Nie je to však všetko také a nakoniec sú skladby dodatočne vnútrozemské. Veľkú časť jazdy vlakom je však sprevádzaná úžasnými výhľadmi, ako je tento.

Našimi najlepšími nápadmi na túto cestu je ísť ďalej na stanicu Santa Fe v San Diegu, ktorá je začiatkom cesty – dáva vám prvý výber sedadiel. A tiež sa opýtajte, ktorým smerom sa vlak cestuje, keď sa dostanete a sedíte na ľavej strane vlaku, najbližšie k výhľadom na oceán.

Tiež, ak máte radi pivo, stojí za to ísť dolu do kaviarne v polovici Journey a chytiť sabing pivo. Predávajú tu masívne plechovky skutočne dobrého IPA za veľmi prijateľnú cenu.

Majte na pamäti, že vlak (momentálne) sa zastavuje na Union Station v LA, takže stále musíte nájsť svoj vlastný spôsob, ako odtiaľ laxovať. K dispozícii je autobusový prevod s názvom Flyaway Service, ktorá má dobrú hodnotu, pohodlnú a rýchlu.

Nakoniec sme dorazili do LAX, prihlásili sa a zamierili do salóniku. United Airlines má celý terminál 7 v LAX a ich salónik Polaris Service je úplne ohromujúci.

Čoskoro vám poskytneme oveľa viac informácií o tomto salóniku, ale tu je úryvok.

Bar v salóniku United Polaris je vynikajúco zásobený, s ponukou skvelého vína, piva a liehovín. Teší nás k dispozícii miestne a domáce remeselné whisky a giny a dokonca aj niektoré japonské whisky a moja veľmi obľúbená škótska nalievanie.

Prial by som si, aby sme sa sem dostali skôr!

Zamestnanci tu tiež môžu urobiť úžasný kokteil, ktorý si môžete kúpiť, a samozrejme sú k dispozícii nealkoholické nápoje, čaj a káva.

Začíname veci pohárom šampanského Piper-Heidsieck a potom sa vydáme do reštaurácie Lounge na večeru. Celá skúsenosť v Loenge Lounge Lounge je mimoriadna. Dobrý spôsob, ako začať dlhý let domov.

Ale aby som bol úprimný, nie je to príliš veľa ťažkostí, ktoré lietajú 14 hodín späť do Sydney, keď ste pred lietadlom.

Sedadlá spoločnosti United Airline Service Service Service Class sa menia na výnimočne pohodlné postele, pyžamy, ktoré vám dávajú, a z obliečky z celej diaľkovej veci urobia skutočne zážitok z kopca.

Ráno, tesne predtým, ako prídeme na pristátie, raňajky čerstvého ovocia, jogurtu a obilnín s drzým pečivom na boku nás dostanú späť do ideálnej časovej zóny.

Na chvíľu sme v držaní čakal letisko Sydney, aby sme našli priestor na dráhe. A po prvýkrát dúfame, že oneskorenie pôjde len o niečo dlhšie.

Bol to pre nás ďalší víchrica, ale bolo to fantastické rovnako. Amerika je taká úžasná cestovná destinácia.

Dúfame, že ste sa v tomto vydaní tešili.