Predohra remeselného piva, nový rezident, ako aj skutočný hráč

, pokiaľ ide o zimnú sezónu Sydney, sme mali minulý týždeň trochu čokoľvek. Jasné, teplé slnečné dni, mrazivé chladné dni, blikajúce dážď, ako aj bičovanie vetra … rovnako ako začatie týždňa tejto šialenej hmly, ktorá zostúpila nad jednu konkrétnu časť mesta.

Je to ešte jeden jemný ukazovateľ, ktorý je ešte chvíľu preč. Avšak s nejakým cestovaním na sever koncom tohto týždňa očakávame trochu prestávky a teplé počasie.

Medzitým tu je to, čo sa s nami deje tento týždeň práve v našom najnovšom vydaní IG:

Zobudenie sa rovnako ako táto morská hmla, ktorá sedela na vrchole prístavného mosta, bolo dnes ráno dosť šokom. Je také nezvyčajné vidieť most prakticky úplne nepostupný v rámci veľkého mraku. Vytvára sa však niekoľko fantastických obrázkov!

Práve druhá strana prístavného mosta – v kruhovom nábreží – môj trajekt sa k tomu privítal! Je to ako byť v dvoch mestách! Pozri sa na tú modrú oblohu!

Dnes večer pani Romany, ako aj ja, idem do médií predstavenia pre tohtoročné začatie týždňa remeselného piva v Sydney. Sme v hoteli Union v Newtown, ktorý je napriek tomu plný fantastického jedla, ako aj piva, aby sme vyskúšali niekoľko Brews, ktoré budú zahrnuté do tohtoročného SBW.

Dnes predstavuje začiatok vstupeniek, ktoré sa predávajú pre všetky rôzne udalosti – viac ako 75 v pravde – oslavuje Aussie Craft Beer. Tu je zoznam všetkých udalostí na webe SCBW.

Uistite sa, že vám v októbri neuniknú lístky na rôzne kroky. Je to fantastický rok pre fantastické pivo. Keď už hovoríme o fantastickom pive, nezabudnite vyskúšať jedno z mojich nových uprednostňovaných pív-kňučanie ošípaných Apa od Tummu River Brewing Co. Táto vec je absolútne veľkolepá!

A keď už hovoríme o vstupenkách, je to ideálna udalosť pre všetkého, čo Manly Guy čítate na tom, aby ste udržali svoju bromanciu v živote – naše publikovanie z minulého týždňa o metódach, aby ste sa uistili, že vy, ako aj váš najlepší kamarát, ju udržujete pevne.

Môže to byť močenie vonku, avšak v komorách rady v Chatswoode je všetko útulné a šťastné. Môj kamarát Pete sa dnes stal austrálskym obyvateľom. Je to fascinujúci zážitok pozerať sa na to, čo sa deje na jednom z týchto obradov, takže ak niekedy dostanete možnosť ísť na obrad priateľa, urobte to.

Na konci sú tiež úplne zadarmo Tim Tams!

Dnes večer – krátke koncepty na večeru a pocit, že sa cítite ako pochúťka – sme sa rozhodli uvariť niekoľko z týchto chudobných chlapcov. Sú to pizza zvitky, s ktorými prišla náš kamarát Lorraine z noquitenigella.com, rovnako ako ich nemôžeme prestať robiť (a potom rýchlo jesť).

Sú celkom jednoduché-najmä ak podvádzate a využívate vopred vhadené pečivo-rovnako ako sú absolútne chutné.

Je to o tom čase, však? Presne tak pani Romance vyvoláva jej knock-off čas Martini. Rovnako ako kto som argument? Najmä to, že to znamená aj martini pre mňa! Zmiešaný nápoj pani Romance sa vyrába so štyrmi stĺpmi gin a tenký kúsok pomaranča.

Mimoriadne je môj (rýchlo miznúci) Martini, ktorý som si vyrobil, keď som využil svoj nový preferovaný gin z liehovaru Loch. Ich nový tkáčsky gin je významný 50%, je však rovnako hladký ako tekutá čokoláda. Je to ostré číslo, takže som išiel s citrónovým zvratom pre moju ozdobu.

Aká metóda vidieť štvrtok popoludní!

Dnes večer pani Romance, ako aj ja, som na večeru v Uccello v meste. Táto talianska reštaurácia s výhľadom na bazén v Ivy je skutočnou pochúťkou pre očarujúce jedlo. Táto služba je vynikajúca, ako aj špicatá zásuvka potravín.

Cestovná rekapitulácia tohto týždňa

Každý týždeň sa vraciame v čase v niekoľkých našich preferovaných cestovných destináciách využívajúcich nikdy predtým nevídané obrázky našich ciest. Tu sme sa tento týždeň obzerali späť.

Dvere v Burane – farebný ostrov severne od Benátok – sú takto. Jasné, radostné, ako aj s dekoratívnymi závesmi naprieč nimi v lete udržujte prúdenie vzduchu prichádzajúci s týmito storočnými domami, ale tiež poskytujú určité súkromie.

Burano určite stojí za to ísť, keď ste v Benátkach. Musí to byť najšťastnejšia, najpriateľskejšia a najkrajšia časť mesta. Tu je oveľa viac našej cesty do Burano, ako aj tu je náš sprievodca využívajúcim systém trajektov v Benátkach – Vaporetto.

Chicago je jedným z mojich absolútnych preferovaných miest v štátoch. Na tomto mieste je niečo, čo ma skutočne dostalo. Rovnako ako výhľad z vrcholu budovy Johna Hancocka sú ohromujúce. Je ťažké uveriť, že ide o jazero a nie oceán.

Bit malebné mesto Piran v Slovinsku je jednou z obrovských pohľadníc. Práve tu nie sú žiadne vozidlá v centre mesta, čo však v lete nezastaví to, že je to šialené hektické. Nedovoľte, aby vás to odložil. Toto je súčasť sveta, po ktorom si želáme, aby všetci mohli zažiť, je to pekné.

Piranovo pobrežie robí Jadrannú plnú spravodlivosť. Jeho kryštál waTers, ako aj celkom rybárske mesto, sú presne to, čo očakávate, keď sa tu objavíte.

Piran je len hodina jazdy od severovýchodného talianskeho mesta Terst, ktoré by malo vidieť.

Walred City of San Gimignano je jedným z našich preferovaných miest v Taliansku. Starý priateľ pre domácnosť, ktorý je z Toskánska, nám poskytol zoznam miest, do ktorých sme mali ísť, zatiaľ čo sme preskúmali Toskánsko. Bol absolútne najlepší, keď uviedol, že San Gimignano je nevyhnutnosťou. Je to chápané ako mesto 100 veží, pretože z mestských múrov sa používa viac ako 100 obrovských monolitických veží.

V priebehu času boli mnohé z nich zničené alebo spadnuté, rovnako ako len hŕstka. Napriek tomu, aj z diaľky, silueta San Gimignano je ako žiadna iná na zemi.

Kliknutím doprava tu získate oveľa viac informácií o tom, čo sme videli, ako aj to, čo rozumieme o Toskánsku.

Mali sme to šťastie, že sme niekoľkokrát šli do Talianska. Jedným z našich GO bolo ísť na svadobnú udalosť skvelého priateľa v Toskánsku. Objavil trochu hradu v toskánskych kopcoch s názvom Castello Di Modanella, čo je veľmi najkrajšie miesto svadobnej udalosti, aké som kedy videl.

Recepcia na svadobné podujatia bola najlepšia, keď pani Romanka stojí teraz na nádvorí tohto starovekého hradu, pričom v súmraku lietajú nad hlavou nad hlavou, ako aj teplo ideálneho talianskeho letného večera. Bol to nádherný deň, ako aj deň, na ktorý nikdy nezabudneme.

Najprv sme sa však obávali ísť na svadobnú udalosť tak ďaleko od domova. Cieľové svadby môžu byť skutočnou bolesťou, avšak ako sa ukázalo, že to bola prvá z početných svadieb v zámorí, v ktorých sme boli. Výsledkom je, že sme pre vás zostavili tento sprievodca presne o tom, ako ísť na cieľovú svadobnú udalosť, ako aj na to, čo by ste mali očakávať.

A tak končí tento týždeň vydanie IG. Dúfame, že ste sa s touto aktualizáciou potešili, ako aj – ak ste to ešte nezaoberali – nezabudnite, že naznačujete rovnako ako náš pravidelný bulletin, ktorý vyjde každý piatok. Má zhrnutie týždňových správ plus správy o tom, čo sa s nami deje.

Rovnako poskytujeme osobitné oznámenie o akýchkoľvek súťažiach, ktoré prevádzkujeme, alebo bezplatne, ktoré poskytujeme.

Kliknutím doprava tu získate náš informačný bulletin, ako aj naša úplne bezplatná elektronická kniha v cestovaní.

Teraz nám povedzte, čo sa s vami deje minulý týždeň? Sekcia komentárov nižšie je všetko vaše!

Obrázky pána aj MRS Romance prostredníctvom Instagramu: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.Butcher – Účet Insta MRS R, ako aj @angrybastard!